Rainy weather☔


Πάντα ήμουν ένα από τα άτομα που λάτρευε την βροχή και τον συννεφιασμένο καιρό, αλλά ορισμένες φορές, πχ τον χειμώνα, όταν έβρεχε για 7 μέρες στην σειρά, μου χαλούσε η διάθεση. Αλλά τώρα το καλοκαίρι, δύο μέρες βροχής είναι ότι πρέπει, κατά την γνώμη μου. Έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ όλη αυτή την ζέστη που λίγη βροχή μας ανακουφίζει και μας ηρεμεί. Θα μπορούμε να κοιμηθούμε μια μέρα και χωρίς ερκοντίσιον!


Καθίστε στο μπαλκόνι σας, με ακουστικά, ακούστε υπέροχη μουσική αρκετά δυνατά και απολαύστε. Ότι καλύτερο! Επίσης ο βροχερός καιρός είναι ότι πρέπει για ταινίες. Μαζευτείτε παρέα σε ένα σπίτι και καθίστε και δείτε μια ταινία που θέλατε να δείτε εδώ και πολύ καιρό, αλλά πάντα λέγατε "Ε είναι καλοκαίρι, έχει καλό καιρό, να μην κλειστούμε σπίτι". Τώρα δεν έχετε δικαιολογία.

Και για εσάς τους μουσικούς τύπους έχω ένα άλμπουμ για να ακούσετε (και να ερωτευτείτε, καθώς είναι τόσο touching!).

Οι "The Lumineers" έχουν κυκλοφορήσει ένα άλμπουμ, το "Cleopatra" που το κάθε τραγούδι έχει μια ιστορία από την ζωή μιας κοπέλας. Ακούστε τα τραγούδια με την εξής σειρά :

1) Ophelia
2) Sleep on the floor (το αγαπημένο μου)
3) Angela
4) Cleopatra

Δεν δακρύζω εγώ, όχι, εσείς δακρύζετε...


Απολαύστε τον ήχο της βροχής, θα σας ηρεμήσει, και κάντε σχέδια για το μέλλον, ζωγραφίστε... Οι βροχερές μέρες είναι για σκέψη και δημιουργία! ☔

Σχόλια